Facebook pixel

GY.I.K. – Gyakran ismételt kérdések

Milyen álláslehetőségek vannak?

Megbízóink termelő és/vagy szolgáltató cégek, melyek különféle pozíciókban, szakterületeken keresnek munkatársakat. Technikusi és felsőfokú végzettséget igénylő álláslehetőségek is találhatók az állásajánlatok között. Az ország több pontján vannak irodáink, melyek pontos címe ide kattintva vagy a weboldalon az Ügyfélszolgálati irodáink menüpont alatt található.

Mit jelent az adatbázis regisztráció? Mi történik a pályázati anyaggal a regisztrációt követően?

Amennyiben honlapunkon keresztül általános érdeklődés/álláskeresés céljából regisztrálsz, feltöltött pályázati anyagod cégünk adatbázisában automatikusan rögzítésre kerül. Mivel a regisztráció során elfogadtad az adatvédelmi nyilatkozatunkat, anyagod minden jövőbeni keresésünk során figyelembe vesszük, vagyis, ha lesz bármely – a számodra aktuális – álláslehetőségünk, akkor megkeresünk a részletekkel kapcsolatban.

Mi az adatvédelmi tájékoztató, mi a lényege?

Társaságunk kötelezettséget vállal a pályázatok bizalmas kezelésére, a tájékoztató elfogadásával a pályázó pedig hozzájárul adatainak tárolásához, esetleges későbbi álláslehetőségek céljából.

Milyen esetben célszerű konkrét állásajánlatra jelentkezni?

Valamennyi hirdetésünkben megjelöljük az adott pozícióra vonatkozó elvárásokat, a konkrét feladatkört, a munkavégzés helyét. Ha a pályázó nem rendelkezik az elvárások között feltüntetett végzettséggel, vagy a feladatkör ellátásához feltétlenül szükséges nyelvtudással, sajnos nem tudjuk figyelembe venni a pályázati anyagát.

Mire kell odafigyelni a jelentkezés során?

Érdemes az apróbb részletekre odafigyelni, mint például a címzett adatainak pontos feltüntetése, az adott cég/tanácsadó/pozíció neve, a hirdetés referenciaszáma, amelyek egyértelműen beazonosítják a megpályázni kívánt pozíciót, s melynek a levele tárgy mezőjében való pontos feltüntetésével jelentős mértékben megkönnyítheti a HR-toborzási és kiválasztási specialistáink dolgát.

Mit jelentenek a hirdetésben megjelölt elvárások?

Az elvárásokat minden esetben a Megbízó cég által a rendelkezésünkre bocsátott információk alapján határozzuk meg, így azoktól eltérni nem tudunk.

Valóban kell használni az idegen nyelvet? Mit értenek pontosan társalgási, kommunikációs szintű, vagy tárgyalóképes nyelvismeret alatt?

Ahol valamilyen fokú idegen nyelvtudást megjelöltünk, az minden esetben valós elvárás, melyhez Megbízónk ragaszkodik, s amelyet minden esetben fel is mérünk egy rövid idegen nyelvi interjú keretében. Általában a társalgási szint alatt az alapfokú nyelvtudást, a kommunikációs szint alatt a középfokút, míg a tárgyalóképes nyelvismeret alatt a felsőfokú nyelvtudást értjük.

Van a hirdetésben telefonszám is. Milyen esetben érdemes telefonon is megkeresni a toborzó kollégát?

Ha a hirdetésben leírtakkal kapcsolatban van kérdése, bátran keresse meg telefonon is a toborzót. Azt azonban fontos tudni, hogy a Megbízó kilétét nem tudjuk egy telefonos érdeklődés keretében információkat kiadni mindaddig, amíg nem kaptunk konkrét jelentkezést (önéletrajzot) a pozícióra vonatkozóan.

Mi történik a pályázati anyaggal konkrét pozícióra történő jelentkezés esetén?

A toborzó kolléga előszűri a beérkező pályázati anyagokat, majd a rendelkezésre álló információk alapján kiválasztja azokat a pályázókat, akik az előírt elvárásoknak megfelelnek, és akikkel egy személyes találkozó/telefonos interjú és ha szükséges, tesztírás keretében is szeretne bővebben beszélgetni az adott lehetőségről.

Mi történik a személyes interjú alkalmával?

A személyes interjú alkalmával a toborzó tájékoztatja a jelöltet a pozíció részleteiről, a Megbízó tevékenységi köréről, a kiválasztás menetéről, illetve megtörténik a nyelvi interjú és részletes bemutatást kérünk a jelöltektől a szakmai tapasztalatokról. Amennyiben szükséges a pozícióhoz, logikai teszt kitöltését kérjük, színlátást vizsgálunk, gyakorlati tesztet végzünk.

Mit kell elküldeni az önéletrajzon kívül egy jelentkezés során?

Esetlegesen a végzettséget igazoló bizonyítványokat, a kísérőlevelet a hirdetésben kértek szerint.

Kérhetek-e segítséget önéletrajz és motivációs levél megírásához?

Igen. Toborzóink bármikor készséggel segítséget nyújtanak a megfelelő önéletrajz vagy motivációs levél megírásában, akár e-mailben, telefonon, vagy személyesen is.

Megtudhatok több információt is a Megbízó cégről?

Megbízóink kérésére a hirdetésekben nem áll módunkban megjelölni a cégek nevét, így csak a főbb profilt/tevékenységi kört szerepeltetjük. A személyes interjú alkalmával felfedjük Megbízónk kilétét és megosztunk minden olyan információt, amely az adott pozícióval kapcsolatban a rendelkezésünkre áll és a jelölt számára fontos lehet.

Előfordulhat, hogy egy munkáltató közvetlenül velem veszi fel a kapcsolatot? Mikor kezdődik el a „pályáztatásom”? Mikor válik az önéletrajzom elérhetővé a Munkaadók számára?

Pályázati anyagot csak a pályázóval történő előzetes – telefonos vagy személyes – egyeztetést követően továbbítunk Megbízóink felé, így tőlük közvetlen megkeresés csak ebben az esetben várható.

Miért nem kapok visszajelzést a jelentkezésemre?

Amennyiben a hirdetésekben megjelölt e-mailes elérhetőségek valamelyikére küldi el a pályázati anyagot, toborzóink felveszik veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, de legkésőbb a kiválasztási folyamat lezárultakor minden pályázót értesítünk.

Mennyibe kerül a közvetítés?

Az álláskeresők számára minden tekintetben ingyenes.

Engem Ausztria, Németország vagy Szlovákia érdekelne. Van erre reális esély?

Társaságunk külföldi partnercégekkel is kapcsolatban áll, így az ilyen jellegű állásajánlatok is honlapunkon kerülnek meghirdetésre. Ugyanakkor vannak olyan pozíciók, amelyek esetében magyar Megbízóink alkalmazásában külföldi munkavégzésre nyílik lehetőség.

Hogyan inaktiválhatom/töröltethetem az önéletrajzomat?

Amennyiben azt szeretné, hogy önéletrajzát töröljük az adatbázisunkból, ezt jelezheti a jelentkezés során használt e-mail címen, vagy a job@miellgroup.com címen.